utskriven från psyk.


jag är äntligen hemma. läkarna ville gärna behålla mig kvar på avdelningen till mitten av nästa vecka, men jag kände att en inläggning inte var ett alternativ då jag bara blivit sämre sedan inläggningen. så jag blev utskriven, eftersom lpt inte var aktuellt.

det är fantastiskt fint att vara hemma. här luktar det trygghet och som jag har saknat siri och selma. men jag bär runt på en skam som inte är min att bära och det gör att jag för tillfället mår ganska dåligt. jag har tagit en sobril och ska snart göra en till kopp glögg och bara njuta av friheten. och i kväll kan jag ta mina sömnmediciner som vanligt och förhoppningsvis kunna sova en hel natt utan att behöva vakna stup i kvarten av knytnävsångest.

 kärlek till yasmine, mattias och mamma som hjälpt mig med katterna under veckan.

Kommentarer
Postat av: y

det var så lite så :) <3

2012-11-30 @ 22:14:02
URL: http://www.yasminescorner.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0