mardröm och the ugly cry.


hade en sådan hemsk dröm i natt; 

jag drömde att jag var i paris med siri och selma. och där gick vi omkring på stan och shoppade. men helt plötsligt dök det upp en lös brunbjörn som attackerade en massa människor. jag och katterna sökte skydd i en butik, men björnen tog sig in och fick till attack mot siri och selma. jag kastade mig emellan och blev söndertuggad av björnen - men jag lyckades rädda älsklingskatterna. och björnen försvann.
jag tog dem båda två i famnen och gick runt på gatorna i paris och storgrät. björnen hade ätit upp selmas svans och öron och jag frågade alla jag träffade på om de visste om någon närliggande veterinärklinik - men ingen svarade...

där vaknade jag och grät the ugly cry i sängen. katterna tittade på mig som om att jag vore dum i huvudet, men det var så fint att se att selma hade både svans och öron kvar. 

Kommentarer
Postat av: MissManic

Men fy vilken hemsk dröm!!! <3

2012-11-15 @ 13:16:51
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: Jazzy

Usch, det låter inte som någon dröm man vill drömma...

2012-11-15 @ 14:16:50
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0