kurator, läkare och hembakta bullar.


hos kuratorn pratade vi en del om det jag ser och hör. och faktiskt en hel del om my little ponys. sedan klockan 16.00 ringde läkaren och även vi diskuterade sakerna jag ser och hör. men det blev ingen medicinändring eller så, utan vi ska ha fortsatt tät kontakt och jag ska ringa mottagningen om någonting blir outhärdligt (läs: om jag blir galen).

och så har jag haft finaste y på besök. hon hade med sig både en kanna kaffe och ett fat med hembakta bullar. det gillar vi. fint med sällskap. vi två kan lätt prata om allt och ingenting.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Låter som din dag blev hyfsat fin tillslut och jag hoppas den fortsätter så, om det nu är så(?) Sen att vi båda får sova i natt <3

2012-11-12 @ 18:43:24
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: y

haha allt mellan himmel o jord ^^ <3

2012-11-13 @ 10:33:08
URL: http://www.yasminescorner.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0