finfika, höstkall cykeltur och drickyoghurt.


har varit över hos vännen och hunden på nybakta brownies, kaffe och prat. fantastiskt fint.

huvudvärken gav med sig och cykelturen hem var sådär härligt höstkall. nu sitter jag i soffan med en drickyoghurt och snuset. katterna far omkring i lägenheten och det är så fantastiskt fint att ha ett alldeles eget hem. ta inte det för givet gott folk.

fick hem en kallelse om telefontid med läkaren den tolfte november. jag känner att det behövs. han glömde bort att ringa som han sa och nu har han varit ledig, igen. jag behöver prata om ångesten, röstflasharna och (icke-)sömnen. bland annat. 

men nu - ge älsklingskatterna godis och sen fortsätta ägna mig åt drickyogurten och snuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0