ett rent helvete.


jag har städat sedan klockan 12.00, så nu är lägenheten nästintill kliniskt ren. känns jätteskönt att fått allt dammtorkat. det är ju sådan hets kring städning när en ska ha kalas och dylikt, så kände mig bra tvungen att damma innan jag fyller år och ska ha gäster. 

jag får sådan panik ibland. får för mig att de människor som kommer hit synar varje vrå och dömer mig utifrån min städning. haha. samtidigt som jag måste vara ärlig och ändå anse att jag har det rent här hemma. men jag bor med två katter = päls och kattsand lite här och var. oavsett hur ofta och noga jag städar.

men nu skiter vi i det. hurra, för att jag har fått det städat helt enkelt. nu dricker jag kaffe och försöker vakna till. har huvudvärk, ångest, ont i ryggen och är sömnig som fan. jag ska bort till moster ikväll och vara barnvakt, så behöver piggna till. hur jag nu ska lyckas med det.

Kommentarer
Postat av: MissManic

haha... jag är likadan när det kommer gäster, värst är det om de kommer oanmälda... Då skäms jag :p

2012-11-23 @ 19:03:51
URL: http://www.missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0