aktivitetsgrupp och en springtur till bussen.


har varit iväg på aktivitetsgrupp i staden vid havet i dag. en av de andra deltagarna är så jävla rolig. och så snäll, omtänksam och ärlig. vi har bestämt sms-träff i eftermiddag. för "jag klickar med dig" som hen sa. 

höll på att missa bussen hem och fick springa den sista biten. både fläsket och jag blev bra förvånade över hur snabbt jag ändå kunde springa. så high five på det. nu ska jag fortsätta med mitt kaffe, prata med älsklingskatterna och absolut ta en till cigarett på den gråmulna balkongen.

Kommentarer
Postat av: MissManic

haha... både du och fläsket blev förvånade ;-)
Tack för ett litet skratt åt de tokiga orden
Kram

2012-11-13 @ 15:02:38
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: y

underbart att det funkar :)

2012-11-13 @ 18:45:50
URL: http://www.yasminescorner.blogspot.se
Postat av: Stephanie

Va roligt!!:) lite motvind är alltid grymt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0