20.03


har varit hemifrån hela dagen. det har känts bra. lite oroligt emellanåt, men jag tog mig en sobril innan jag cyklade hemifrån i morse. nu sitter jag hemma i soffan med ett glas bubbelvatten och jag bokstavligt längtar efter sängen - jag är ett vrak även i dag. men ska försöka hålla mig vaken åtminstone en timme till. om jag ens kan somna sen vill säga.

förresten - en länk till tävlingen där jag vann en ipad: "årets bästa omslag"

i morgon måste det dammsugas och skuras toalett. ett härligt fredagsnöje. skulle ha gjort det i dag egentligen - men det kom annat i vägen. bl.a. kafferep med finvännen och hunden. men nu i med tre nozinan och sedan några mentholbloss på balkongen. god kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0