18.29


jag, snuset och en flaska alkoholfritt. och däremellan försöker jag orka med tvättstugan. hade visserligen mindre tvätt än vad jag trodde. men just i dag är jag otroligt opepp på att tvätta. tro det eller ej - men annars gillar jag att tvätta. det är avkopplande och jag får mina onda tankar sysselsatta med annat.

i morgon samtalsterapi på öppenpsyk plus göra en massa småärenden på stan i grannstaden. jag måste bl.a. köpa torrfoder till katterna på djuraffären, hämta medicin på apoteket, handla lite smått och gott på konsum och sedan göra ett obligatoriskt besök på bokhandeln. jag tänker att jag ska försöka att inte stressa och acceptera att jag bara orkar med det jag orkar med. det viktigaste är ändå torrfoder och mediciner.

Kommentarer
Postat av: hemul

Hej du! Nu har jag missat massor, hur är det med dig? <3

Svar: åh hej. kul att höras igen :)i dag är det rätt bra med mig faktiskt. hur är det med dig, hur funkar jobbet? grattis till det, förresten! <3
Jackie

2012-11-19 @ 00:46:01
URL: http://psykisktinstabil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0