utsättningssymptom.


puh. jag är så illamående och kallsvettas. jag har idag slutat totalt med mina antidepp och vilken pärs. och nej - det kan inte vara något annat än utsättningssymptom. jag ska på onsdag börja med nya mediciner och därför sätter jag ut en del av dem jag äter nu. 

jag har skrivit en prydlig lapp med saker som ska tas upp med läkaren på onsdag. skriver jag inte ner det så kommer jag glömma mer än hälften. blir alltid så stressad på läkarsamtal och då sviker minnet. men jag känner mig pepp på medicinbyte och förhoppningsvis viktnedgång. och självklart få ordentliga mediciner som hjälper mig få bukt på den elaka ångesten. och så behöver vi se över mina sömnmediciner - då jag i långa perioder inte sover särskilt mycket alls. och det i sin tur gör ju att det psykiska måendet försämras.

nu dricka mer vatten och kallsvettas en stund i soffan. dagen är annars fin. väldigt fin.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas ni hittar nya mediciner som fungerar. Själv vill jag åter ha behovsmedicin men de ger mig inget än theralen trots att jag sagt att det inte fungerar.



Kram

2012-05-13 @ 15:33:22
URL: http://www.missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0