plus en timmes sömn.


yey. jag somnade och sov en timme mellan 06.30 och 07.30. helt fantastiskt.

jag har frukost i magen och en nygjord kaffe på soffbordet. dagen kan bli fin ändå. himlen är blå och jag hoppas på fint vårväder även i dag. då tänker jag ta en kaffe i solen.

tanken är att bloggen ska få ett nytt utseende. är ni läsare också trötta på min lama design - eller tycker ni att jag borde behålla den som den är? jag har svårt att bestämma mig.

och jag har ständigt sällskap. han andas under mitt badkar och gömmer sig i varje mörk vrå.

Kommentarer
Postat av: Maria

Nytt utseende låter spännande :-)

Jag har funderat på det själv men är nöjd med hur min ser ut fortfarande..

2012-03-22 @ 09:12:39
URL: http://missmanic.se
Postat av: ninja

Jag gillar det minimaliserade som du har nu. Men vad tusan, testa en ny. Om du ångrar dig byt tillbaka. Det är inte värre. Något att pyssla med när sömnen egentligen borde vara hos dig.

Kram

2012-03-22 @ 10:27:19
URL: http://ingrodd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0