och nu är det snart helg. igen.


ryggen gör fortfarande uppror. jag har inte kunnat sova särskilt bra alls under natten p.g.a. ryggen. helt meningslöst. och jag är en sådan som rör mycket på mig under sömnen. men så fort jag har vänt huvudet och kroppen åt höger har jag vaknat av en iskall smärta i ryggen.

ska till hälsocentralen för att ta prover i dag. är lagom pepp på blodproverna. men förhoppningsvis kan proverna ge svar på vad som är fel. plus att jag tänker ta upp problemen jag har med muskelkramperna. det är fan inte normalt att ha så mycket muskelkramp som jag har. och sist jag tog prover så var salthalten i blodet bra - så det beror inte på t.ex. magnesiumbrist heller.

och sedan blir det att sätta sig på bussen mot staden vid havet. avslutningsmiddag på restaurang med socialträningsgruppen väntar. minns inte om vi bestämde oss för någon restaurang faktiskt. men eftersom jag kommer lite sent (p.g.a. att jag ska till läkaren först) så får de andra bestämma vart vi ska äta. kommer bli fint i vilket fall.

nu ska jag göra mig en till kopp kaffe. och sedan blir det balkongen och mentholcigaretterna.

Kommentarer
Postat av: moster A

låter som om dagen kommer att bli trevlig trots allt. kramen å pussen vi hörs

2012-03-23 @ 07:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0