och klockan närmar sig tio.


snart är boken slut och jag är redan upprörd. ledsen, uppgiven och förbannad. det är en bok som människor i min närhet kan vänta sig att få i present - allt för att sprida vidare orden, informationen och berättelserna som är så viktiga. boken: slutstation rättspsyk.

och undrar du vilken bok jag läser;
så finns den informationen alltid i menyn till höger.

en kopp kaffe finns redan i systemet. men alldeles strax blir det ännu en. jag väntar på storebror som ska komma hit i dag och hjälpa mig med att näta in balkongen. en fin bror.

Kommentarer
Postat av: anjelica

Är det en bok man inte ska läsa om man är känslig :O ?

Älskar ju såna böcker annars..

2012-03-03 @ 16:21:31
URL: http://anjels.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag undrar också, blir man triggad av den? Jag skulle gärna läsa den annars..

Så annars blir det biblioteket någon dag.

Pussen

2012-03-05 @ 08:24:17
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0