jag har förträngt hur det var.


ångesten. jag har försökt undvika den hela dagen. men när den skriker högt och klöser djupt är det alldeles för svårt att ignorera den. den viskar lugna ord om åar.

annars är veterinären avklarad (allt gick bra) och all tvätt som skulle tvättas i dag är tvättad. nu är torkskåpet och torktumlaren det som är i gång. och jag har för första gången i år hängt ut blöt tvätt på balkongen. det är något särskilt med nytvättad tvätt som får torka utomhus. 

en kopp kaffe, några mentholbloss och en något försenad truxal. även denna dag tar slut.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad skönt att allt gick bra.

Det där med vintorkat tvätt det är något alldelses extra, jag håller med.



Kraam fina du!

2012-03-29 @ 01:49:34
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0