hemma i tryggheten igen.


hemma i tryggheten igen. jag saknar den varma famnen. men det är minst lika fint att vara hemma hos pälsklingarna. selma kan inte få gos nog och spinner non-stop. ♥

hos sjukgymnasten gick det bra. jag fick två nya ryggövningar att göra hemma plus att jag ska försöka cykla och/eller promenera tjugo minuter varje dag. vilket känns väl värt det om ryggen blir bättre. det är så vackert väder och skogen ligger ett stenkast bort bakom huset.

apoteket köpte jag en lila dosett till mina zopiklon som jag tar till natten. så nu finns det fyra olika dosetter här hemma. börjar bli lite svårt att hålla reda på. tur att alla piller är olika. 

och och och. i brevlådan när jag kom hem låg ett paket. det var från finaste fina ulrika; min crazy cat lady-actionfigur. så jävla snygg. min fina tvillingsjäl plus hennes alla katter. den står i bokhyllan och jag ska nog börja se henne som min gudinna. liksom offra kattgodis och tända ljus och rökelser i hennes ära.



på tisdag blir det staden vid havet igen. träffa arbetsterapeuten och förstås vackra anna. ♥ men i dag och i kväll blir det att bara vara. andas och dricka kaffe i mängder tillsammans med mentholcigaretterna på balkongen. och mysa med pälsklingarna. mina vackra katter. ciao.

Kommentarer
Postat av: anjelica

Åh är det de där 7-dagars dosetterna? De är supersöta! Jag lila, ljusblå, rosa, gul och grön :D hihi

2012-03-30 @ 16:37:12
URL: http://anjels.blogg.se/
Postat av: ninja

hähähä att finns det en sådan! helt amazing! wohohohoho morgonrock+pyjamasbyxor+katt i fickan! =D

2012-04-02 @ 10:36:19
URL: http://ingrodd.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0