fortsätta med kaffet och noja över kroppen.


jag får ingen ro. oroar mig inför kalaset och kan inte välja kläder. kommer se ut som en stoppad korv om jag ska täcka armarna. samtidigt som jag vill ha fina kläder - eftersom det är ett stort kalas. gah. det är då fasen att ärr-armar inte är norm i det här samhället.

annars är jag hiskeligt trött och fick kämpa mig upp ur sängen. förstår inte detta sömnbehov helt plötsligt. det vände bara över en dag. från sömnlös och rätt nöjd till värsta sömnbehovet.

Kommentarer
Postat av: Lo

Samma här, kan sova både flera timmar på dagen och på natten med. För mej tror jag det är någon slags vårtrötthet nu när det blir ljusare ute. Vintern kanske har tagit musten ur mej.



Starkt av dej att gå på festen trots angst.

2012-03-10 @ 22:38:56
Postat av: ninja

usch, förstår din ärrångest!

hoppas ni kan komma lite till sams.



hugs <3

2012-03-11 @ 10:24:15
URL: http://ingrodd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0