and all your lovers revenge.


dagen har jag spenderat med kärleken. vi har bl.a. spelat alfapet med egenpåhittade regler, kollat på dokumentär och sovit en stund i varandras armar i en alldeles för smal säng.

i morgon veterinärbesök med mammas och pappas katt kosmos, tvättstugan och bara vänta på torsdagen då det blir psykolog och ännu en resa till staden vid havet och anna. 

som alltid är det lika fint att komma hem. ♥ pälsklingarna ♥ möter mig i hallen med jam och spinn. nu jagar de varandra och jag älskar att vara i deras sällskap. de är en fin trygghet.

anna är en fin kärlek och mina kläder luktar som hon.
jag tänker runda av den vackra och lugna dagen med en god kopp kaffe och de alltid lika ångestdämpande mentholcigaretterna.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh... Så fint med kärlek <3

Jag är så himla glad för dig - er..

2012-03-27 @ 21:23:37
URL: http://missmanic.se
Postat av: Lo

Härligt för er! :-)

Katter är underbara tycker jag med.

2012-03-28 @ 14:00:31
Postat av: anjelica

SÅ fint att läsa om kärlek! Glad för din skull! <3

2012-03-28 @ 20:53:24
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0