och regnet.


det har regnat hela långa dagen. ett ganska argt regn och det har känts tryggt på något vis. jag gillar ilsket regn. hellre det än stekande sol och luft som brinner.

kvällen är lugn. ett litet monster i magen som klöser och river dock. jag får svälja stoltheten tillsammans med några milliliter theralen och inse att en inte alltid kan klara allt utan hjälp. men ändå är theralen ett skämt och jag tänker att det blir att börja med lyrica igen. trots att jag slutade med dem och tänkte mig viktnedgång. men det går liksom inte att riskera livet bara för att få tillbaka trivselvikten. jag vill inte bli galen igen och hamna bakom lås och bom. det går inte. jag avskyr avdelning 23. 

annars. jag har varit och storhandlat med mamma, moster och barnen. jag hittade havregrynsgrötsmix för halva priset och köpte även tusen liter energidryck, massa kattgodis och några cigarettpaket. plus en massa ätbart. i morgon blir det att gå en runda med dammsugaren, bädda med rena sängkläder och sedan vara barnvakt med mamma och storasyster på kvällen. det ska nog gå det med.

nu en energidryck (och en vaken natt antar jag) och några bloss på balkongen.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ah, Lyrica...den blev jag helt knäpp. Åt den i förra sommaren. Började självskada och bete mig =/ Men vad bra att den funkar för dig =) Och ja - hellre några extra kilon än galenskap!

Ha en bra kväll <3

Svar: oj! ja, vissa mediciner är riktigt otäcka faktiskt! :O en vet liksom inte alls hur en kommer reagera.
<3

2012-06-25 @ 22:40:07
URL: http://morkradd.bloggsida.se
Postat av: Victoria

Fina du... Hellre några extra kilon än total galenskap!

2012-06-25 @ 22:45:28
URL: http://morkradd.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0