12.38


i morse vaknade jag med världens ångest och ville absolut inte till öppenpsyk. men efter en kopp kaffe och några cigaretter vaknade jag till och tog mig faktiskt till bussen. på samtalsterapin pratade jag och eva-lis om missbruket, psyk och nykterheten. jag satte ord på saker jag egentligen aldrig pratat om och det kändes bra när jag gick därifrån. nu är det en månads sommaruppehåll innan nästa gång.

på djuraffären blev jag rekommenderad ett annat torrfoder; 1st choice istället för royal canin. det är billigare och tydligen bättre. vad hn grundar det sistnämnda på vet jag inte - men jag tänkte att det kunde vara värt att testa. fick med en mindre förpackning gratis att prova först - och om katterna inte gillade det kunde jag lämna tillbaka 3 kg-förpackningen. 

jag har fortfarande ångest och känner mig opepp på dagen. men jag fick åtminstone i mig lite sallad och ska strax göra en kopp kaffe. sedan plocka in disk, rensa kattlådan, diska mer och bädda sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0