godkväll och godnatt.


hemma efter en lång dag i staden vid havet. jag är öm i ryggen och trött i tankarna. men det har varit en fin dag. först socialträningsgruppen och sedan spendera tid med en ny vän.

jag har äntligen hämtat ut nästan alla mediciner. de hade ingen seroquel depot. så jag kollar på apoteket i grannstaden i morgon. alternativt apoteket här. köpte även en liten dosett. har två rosa sedan innan (till morgon- och kvällsmedicinerna) och nu blev det en grön dosett till mina truxal (min behovsmedicin). hur fan skulle medicineringen fungera utan mina dosetter.

alldeles strax kvällsmediciner och en kopp pukka's relax-te. och kanske en cigarett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0