17.56


den stora favoritkoppen från indiska innehåller favoritrelax-téet från pukka. kom nu lugnet.

i morgon måste jag komma ihåg att ringa hyresvärden angående avloppet. mitt minne vill inte fungera så jag glömmer bort det hela tiden. måste även ringa försäkringskassan och fråga vad i hela friden de sysslar med. det är fortfarande krångel med min aktivitetsersättning.

därför funderar jag på att skippa psykologen i morgon och istället gå till föräldrarna för att låna deras hemtelefon. vill helst få det gjort i morgon och inte behöva vänta tills på tisdag.

och jag behöver två truxal för att varva ner. jag har mörka ringar under ögonen som nu matchar mitt mörka hår. ingenting är lugnt nog för att jag ska kunna hantera det konstruktivt.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hyresvärden och försäkringskassan. Om jag kommer ihåg ska jag påminna dig med.



Hoppas du kan få lugn och ro och även sova sött nu inatt.



Kramar

2012-01-23 @ 02:00:34
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0