marry me sömnen.


och sömnen är min vän igen. visserligen vaknar jag lika ofta - men jag får sovmorgon till klockan 07.30. helt sinnes och fantastiskt. jag hoppas att det fortsätter i samma spår. och jag antar att det är nedtrappningen av seroquel som bidrar till att sömnen tycker om mig igen.

det blir teckenkurs i kväll. jag hoppas att febern har gett sig av då. känner mig krasslig och tyck synd om mig. min nässpray är slut och snart även mina truxal. skulle behöva till ta mig apoteket. vilket är lättare sagt än gjort när en är febrig och när det är livfara att cykla på snö. men det löser sig. det gör det alltid. nu mer kaffe.

Kommentarer
Postat av: anjelica

NEEEEJ! cykla inte i snön! har sett flera som gör det... fattar inte hur man vågar :O?! hur lätt som helst att vurpa :(

2012-02-14 @ 16:20:03
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0