lush och att kedjeröka i den underbara vårsolen.


har varit i centrum. fikat med en bortslarvad vän och förhoppningsvis börjat bygga på någonting nytt. väldigt fint att sitta i vårsolen och kedjeröka över prat om djur och hela livet.

mitt paket från lush hade också kommit. beställde lite badgodis och fick med en gratis parfym. en brukar alltid få med prover på t.ex. deras tvålar. så jag förväntade mig inte en hel solid perfume. jag fick breath of god och den luktar något sinnesjukt fantastiskt.

lush
är lätt en stor favorit här hemma. läs om vad lush tror på och hur de förändrar här.





Kommentarer
Postat av: anjelica

Åh vad söta!!

Och vart bor du kvinna :O?

Här i Borås är det fanemig ingen sol :(((



(Måste även berätta för dig att jag har liiite svårt att följa/kommentera din blogg då du uppdaterar så sjukt många inlägg per dag)

Jag vill ej "bestämma" eller påverka, men finns det någon chans att du kan sammanfatta dagarna i kanske ett inlägg / dag?



Älskar dig blogg, men jag läser så otroligt många och ibland är du uppe i 8 inlägg per dag :O



Kramar och hoppas du har en bra dag <3

2012-02-28 @ 16:33:52
URL: http://anjels.blogg.se/
Postat av: Carro

Testat mangobadoljan som är på bilen? Ljuvlig! :)

2012-02-29 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0