hej och hej då.


hemma i tryggheten igen. kattkorvarna låg och sov när jag kom hem - men nu är det fullt ös. en ligger på torkställningen och leker med tvätten. och en annan sitter på skrivbordet och tvättar magen. finare kattbos går inte att hitta vettni.

jag ska fråga pappan och han vill skjutsa mig fram och tillbaka till affären. behöver handla stora grejer som toapapper och kattströ. det finns en gräns på hur mycket jag släpar på cykeln. och så annat viktigt inför helgen; glass, kaffe, sallad och cigaretter t.ex.

Kommentarer
Postat av: fia.

Ååh, glass! Nomnom! Jag har en och en halv förpackning B&J i frysen och en hamburgare i magen. :D

2012-02-24 @ 15:34:34
Postat av: anjelica

Har isen smält nu? Isåfall godkänner jag att du cyklar ;)fast kanske inte med massa kattströ, kan bli ostabilt och tungt ;)

2012-02-25 @ 11:44:23
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0