hej läkaren. sömnen fungerar inte alls.


och dagen står inte helt stilla i dag. men ångesten rör sig inte en millimeter. den skaver, skriker och kräver. jag funderar på att ta två truxal till redan nu. annars blir dagen helt wacko.

måste till apoteket i dag också. hämta ut mer truxal, seroquel och seroquel depot. visserligen hade de ingen vanlig seroquel på lager. jag hoppas att de hinner beställa så att de kommer redan i morgon. annars får jag ta av tjugofemmilligrammarna jag har hemma; vilket innebär att jag behöver ta tjugo av dem till kvällen för att komma upp i min dos på 500 mg. helt sinnes. jag känner mig obekväm i medicindjungeln.

oj. glömde bort att ringa läkaren och berätta hur sömnen fungerar med 700 mg seroquel.

Kommentarer
Postat av: anjelica

Medicindjungeln är nog 1000 gånger värre än en vanlig djungel. För jag är nog inte rädd för lejon och elefanter.

2012-02-10 @ 15:42:54
URL: http://anjels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0