18.28


äntligen psykologtid i morgon. det har varit piss att inte kunnat fara dit p.g.a. envis förkylning. men nu så. ska försöka att ta det som det kommer. våga känna och våga prata.

sen till apoteket för att hämta ut propavan, paroxetin och zopiklon till mig. och selma har öronskabb så jag måste köpa frontline och ge till både henne och siri. stackars semlan. skabb som är så hemskt jobbigt.

och jag hoppas att katterna spenderar tid tillsammans och lär känna varandra mer i morgon, när jag är iväg till grannstaden. men det går bara framåt och framåt. så fint att se. finkatterna.

Kommentarer
Postat av: Lo

Fint att läsa att Semlan gör sej mer och mer hemmastadd. Och att Siri är nyfiken på henne.



Mina katter hade skabb och jag använde samma som du på dem. Bara att droppa på huvudet, öronen eller hur det var. Skabben försvann direkt och det verkade vara en lättnad för katterna.

2012-02-20 @ 14:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0