06.30


fan. huset väsnas. det smäller som om att någon skjuter. det är inte första gången heller.


annars - jag dricker mitt kaffe. morgonmediciner plus två truxal är svalda. vill ju inte påstå att 700 mg seroquel får mig att sova särskilt mycket mer än tidigare. jag undrar när även läkaren ska förstå det. jag är 100 mg från maxdos och hoppas på att kunna sätta ut den snart. och då förhoppningsvis tappa några medicinkilon. och kunna sätta in någon annan sömnmedicin.

men mest ser jag fram emot klockan 10.00 då mitt bolltäcke anländer. jag hoppas att det ska kunna hjälpa mig att varva ner under dagen. så att jag kan vila lite och få lugn. kanske få sova.

och det ska alldeles strax bäddas med rena sängkläder och sedan få tummen ur och boka tvättid innan helgen. det är ju alltid lika skönt att få tvätta allt innan det blir för mycket tvätt.

Kommentarer
Postat av: Mariesan

Har du testat Nozinan för sömnen? den är riktigt bra och man sover djupt och bra nästan som klubbad men tyvärr kan kroppen vänja sig vid den efter ett tag så man får öka dosen fast den inte är beroende framkallande. men man behöver oftast 25mg inte nå fjuttiga 5 mg om läkaren försöker med det!

KRAAM!<3

2012-02-07 @ 07:04:40
URL: http://medlivetsominsats.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0