en promenad i mjuka snön livspeppar.


jag har varit hemifrån några timmar i dag. det behövdes. jag angstar sönder här hemma i tryggheten. en promenad i snön hem till finvännen nicole som bjöd på både kaffe, prat och middag. det fick mig lite livspepp faktiskt. sedan pulsa hem i snön igen. och då hittade jag ett brev från fina jelena i brevlådan. guld.

nu sitter jag i soffan med en mugg glögg. siri ligger på rygg bredvid och snarkar. hon är så fin, min lilla siripiriliri. den lilla damen selma ser jag inte till. antar att hon hittar på hyss i köket. det brukar hon vara bra på. alltså - ni kan inte förstå hur fina mina sambos är. ärligt. utan siri och selma hade jag varit död i dag.

nu blir det ut på snökalla balkongen med glöggen och cigaretten. sen på med pyjamas och krypa ner under filten. jag vill inte riktigt sova än. därför har jag inte ens tagit mina nozinan.

(och jo - nozinan. ni som äter/har ätit den medicinen, vilken dos tar/tog ni?)

Kommentarer
Postat av: J

Jag åt 25mg sen 20 sen 10 <3 vad äter du?

Svar: okej. jag äter 75 mg och läkarna på psyk sa att det är en hög dos. så ville kolla lite vad andra ätit.
Jackie

2012-12-04 @ 23:34:30
URL: http://freedomtime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0