snart några my little ponys till salu.


och morgonen rör sig framåt och runt. det känns åtminstone så i huvudet. jag hetsdricker mitt goda kaffe och nu är cigaretterna slut. men jag ägnar mig åt snuset istället. cigaretterna är mer en tobaksbonus som jag unnar mig då och då. 

jag organiserade om lite bland alla my little ponys och fick helt plötsligt mer plats i pocket-
bokhyllan. jag ska försöka sälja av de ponys jag inte längre vill ha framme. ingen idé att de ligger i en dum låda när någon annan samlare kan ta hand om dem.

torr tvätt som hängt ute på balkongen ska plockas in och hängas upp. efter det mer kaffe. ångesten håller sig i ögonvrån och jag orkar inte. den är förbannat ful, äcklig och envis.

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!några ponysar till salu?:)

2013-06-02 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0