ont i nacken, frusna fötter och en lugn kväll.


i dag förstod jag anledningen till att jag var tvungen att ha dig i mitt liv för en stund.

kvällen är lugn och fin. jag mår bra innerst inne och utanpå. katterna är ett fantastiskt sällskap en kväll som denna. vi pratar om livet, lugnet och det som är vackert trots allt det fula. jag saknar den fysiska orken och funderar på att ta en promenad i förhoppningsvis regnet i morgon. för att liksom rena och kyla ner det som skaver.

tre paket ska postas i morgon; jag säljer lite av samlingen. my little ponys som jag tröttnat på och plushies som mest tar plats. det betyder pengar in och det är alltid välkommet. 

kaffe är gott även sena kvällar och jag bryr mig inte så mycket om sömnen. den kommer och går som den vill vad jag än gör. och en sovmorgon vore fint och fantastiskt. så jag håller tummarna för sömn och sovmorgon. men först det där kaffet och några mentholbloss.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad skönt att du känner att du mår okey, det behöver du.

Jag har också känt mig oki idag och det är super skönt de stunderna.

Låter som en härlig kväll.

Det var bra skrivit" rena och kyla ner det som skaver"

Du är så duktig på att skriva!



Hoppas på en god natt sömn för dig och en sovmorgon.



Tack för dina rader vännen. Blir så glad



2012-04-25 @ 22:21:17
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0