the body shop goes retro.


igår hjälpte jag mamma att rensa i förrådet. jag letade reda på mina kartonger med leksaker, barnböcker och annat krafs som jag inte har kunnat slänga och har nu ställt in allt i mitt förråd.

och i en kartong med kitty-böcker hittade jag en plåtburk med coconout oil hair shine från the body shop. jag minns att brukade öppna burken och lukta när jag var liten. och självklart kunde jag inte slänga den eftersom den är så klassiskt snygg och den kommer passa skitsnyggt som prydnad i badrummet - tillsammans med de lite nyare the body shop-produkterna jag har där.


Kommentarer
Postat av: Lo

Minns det hårvaxet. Jag brukade köpa det, tyckte det var prisvärt för man behövde bara ta lite lite i håret så blev det sådär glansigt/fett. :p

2011-09-08 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0