och.


och hjärtat rusar. jag har verkligen druckit mycket kaffe idag.

och jag har fortfarande inte fått på mig några kläder. det är så charmigt bekvämt att vara halvnaken här hemma. lägenheten är trygg och varm. kläder är till för de tillfällen då jag lämnar tryggheten. och tanken är visserligen att jag ska bege mig hemifrån lite senare. det blir lördagshäng hos moster. jag tänker trycka i mig febernedsättande och ignorera sjukligheten.

och så funderar jag på det här med att hetsraka hela kroppen. till vilken mening.

Kommentarer
Postat av: fia.

Jackie, vad har vi sagt om det här med kläder? >;) Du får gå i klädterapi och lära dig förknippa det med Ben & Jerrys och mys så du inte blir en otäck blottartant som skrämmer slag på hela stan!

2011-09-10 @ 21:42:09
Postat av: Maria

Hetsraka kroppen, jag - VARFÖR gör folk det?

Visserligen rakar jag mig, under armarna och bikinilinjen - men ALDRIG helrakat. Jag vill inte ha en fitta som ett barn igen...

Benen... ja, de rakas också - ibland. När jag får ett ryck, men det brukar gå över...



Så, nu vet du hur min håriga kropp ser ut :p

2011-09-11 @ 13:21:24
URL: http://fawkes79.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0