och och och.


och dagen har varit smått kaotisk. jag har vilat en stund och nu är det dags för kaffe och dyra nötter. i soffan. framför dator och tv.

och på måndag kör arbetsterapeuten hit med ett bolltäcke som jag ska få testa i två veckor. jag hoppas på att det kan hjälpa mig med sömnen, ångesten och dissociationerna.

och äntligen är psykologsamtalen igång igen. det var ovanligt fint att träffa psykologen idag. jag valde att fokusera på de bra delarna i mitt liv. och shit vilken egoboost det vart. underbart.

Kommentarer
Postat av: Lo

Härligt när saker/livet kan vara bra med fastän det varit så dåligt när man växte upp..!

Jag saknar det massor.



Hoppas att du känner ännu mer ego boost inom kort. :)

2011-09-17 @ 12:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0