och nu är det tisdag.


och natten har varit väldigt händelserik. har vaknat då och då och inte haft en aning om vart jag befinner mig. helt sinnes. och en gång då jag vaknade så såg jag att sirikatten satt rätt upp och ner på golvet och funderade. hon är så förbaskat fin den katten.
jag hostar och snorar. men trivs med det blåsiga vädret. har öppnat balkongdörren, eftersom det är så härligt när gardinerna fladdrar i blåsten.

dagens att göra; dammsuga och dricka tusen koppar kaffe.

ångesten är inte särskilt snäll idag.
men ärligt. jag orkar inte självskada och jag kan inte gråta.

Kommentarer
Postat av: Maria

kramar till finaste Jackie

2011-09-13 @ 11:58:46
URL: http://fawkes79.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0