hej och hå.


och det blev lite plockande och pysslande här hemma. jag har sorterat om min samling och faktiskt målat färdigt min custom. det har självklart blivit en hel del kaffe och nu är jag rätt stirrig. men det är bara att fortsätta när orken finns. tvätt ska vikas och hängas in i garderoben. och det finns en disk storlek small som ska diskas också.

planen är också att springa ifrån ångesten som närmar sig. inte idag. inte igen.
kattlådan är bytt och en liten mat ligger i magen. keep up the good work.

Kommentarer
Postat av: moster A

förpassa den där ångesten till soptippen kejsarkullen. Men vågar han sig åt ditt håll så säg till han att moster A komer och klår opp honom. pöss

2011-09-24 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0