en god snus och ett glas pucko i fredagssoffan.


jag har varit hos föräldrarna hela kvällen. jag har fått god mat och kosmoskatten har sprungit efter mig. och så fort jag sätter mig ner så hoppar han upp och lägger sig i mitt knä. han är så fantastiskt fin, min lilla duff. har även hunnit med att gosa med mozartkatten och ytterst lite gos med sallykatten. sally vill helst bara vara ute. och så tycker hon om att trakassera kosmos. och kosmos är inte särskilt förtjust i det överhuvudtaget.

tänk vad färglöst livet vore utan djuren. hemska tanke
.

kvällsmedicinen ligger i magen och jag funderar på ett glas pucko. mamma skickade med mig en påse mat hem. hon tycker inte att en kan leva på havregrynsgröt och kaffe.

jag försöker att inte blunda i onödan. då sitter han bredvid mig med de giriga händerna. rädd för att sova. i drömmarna är en alldeles för sårbar och tillgänglig. 

men jag finner trygghet i den svarta pälsen. min älskade sirikatt. hon är kärlek.

Kommentarer
Postat av: Nicole

ja vad vore livet utan djuren?! frank och jag tränar disciplin och det går faktiskt ganska bra. han blir bättre för varje dag!! vi måste ses snart!!!! jag önskar jag kunde trolla bort 'han' åt dig, du förtjänar bättre!!

2011-09-23 @ 23:53:23
URL: http://nicole-ejnarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0