välkommen nya veckan.


i morgon äntligen psykologtid igen. jag märker i min vardag när det blir ett glapp mellan samtalen. jag ska försöka sortera och våga vara öppen och ärlig. berätta om att jag gråter allt oftare och att det ger mig ångest till tusen. jag har aldrig varit den som gråter och klarar därför inte av det särskilt bra. jag kan inte hantera ett gråtande jag.

ska fixa med lite viktiga papper i morgon också. måste ansöka om försörjningsstöd även denna månad eftersom försäkringskassan ännu inte har tagit något beslut angående min aktivitetsersättning. all denna väntan. jag är dålig på att vänta. jag blir så nervig och oroar mig på kvällarna och nätterna. vilket gör att nattsömnen blir orolig och rubbad.

kvällsmedicinerna är svalda. visserligen en timme för sent. men vad gör det om hundra år.

Kommentarer
Postat av: Maria

Sträck på dig! Det ÄR okej att gråta, det är trots allt ett steg i rätt riktning, du är på väg att bearbeta det som faktiskt har hänt, du är på väg med huvudet upp ur sanden



<3

2011-10-23 @ 22:12:24
URL: http://fawkes79.wordpress.com
Postat av: Emma Andersson

exakt. det är ju inget man väljer själv. hade vi vetat vrf det är som det är, hade vi ju inte haft det eller hur? nej såna människor har aldrig vart med om någonting som snackar om att vi ska rycka upp osv, nej såna människor är inte ens värda att lägga energi på. fucking hate! men ju mer vi kämpar desto starkare vi blir, & det som inte vart med om saker det vet ingenting om vad riktigt styrka är!

2011-10-24 @ 09:02:35
URL: http://emmautanh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0