nörd - javisst.


på måndag ska jag äntligen fara in till vimmerby för att hämta och köpa de fem my little pony-plushies jag hittade via en loppissida på facebook. jag skulle ha åkt in i fredags - men jag blev ju sjuk och kunde tyvärr inte. och även denna gång var säljaren så himla fin och håller dem åt mig tills jag är frisk igen. plus att säljaren idag la upp en annons om fyrtio stycken fakies för femtio kronor. så jag köper dem också. vissa fakies är riktigt fina och de andra tänker jag att jag kan använda till customs. 

annars är lägenheten färdigstädad och jag har faktiskt klätt på mig anständiga kläder.

Kommentarer
Postat av: Micke

Kul kul. Puss

2011-10-29 @ 15:16:04
Postat av: Micke

J:Jättefin

A:Artikulär

C:Cool

K:Kärlek är du värd

I:Intressant

E:En tjej med guld i blick

2011-10-29 @ 16:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0