moln väger flera ton läste jag i en tidning.


och där kom kvällsmörkret. jag har tänt ljus och smålampor.

ångesten börjar lätta. det kan bero på att det är så lugnt här hemma i tryggheten. jag och sirikatten trivs som bara den i varandras sällskap. mamma säger att katter minskar stress och sänker blodtrycket. och jag håller med. klart att det är så. 

en sista kopp koffeinkaffe ska ordnas alldeles strax. och när jag ändå rör mig i hallen så
ska jag passa på att tända en rökelse. min favorit nag champa. det kan inte bli fel.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Lät som en mysig kväll och vad skönt att ångesten lättade. Håller med din mamma angående katter.

Den rökelsen måste jag absolut prova med.



Kramar

2011-10-21 @ 19:54:16
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0