måndagens sista ord.


en varm dusch är avklarad. jag har smörjt in den hösttrötta huden med min duo body butter från the body shop. fantastiska grejer. alldeles strax blir det sängen. i morgon ska jag försöka att inte försova mig. vore grymt trist att missa även aktivitetsgruppen. plus att jag hade tänkt hälsa på gammelmoster som även hon är på sjukhuset i morgon.

om tio dagar får jag äntligen pengar. eftersom försäkringskassan fuckade till det med min aktivitetsersättning är jag nu tvungen att gå på soc tills de tar beslut. och det betyder att jag får två tusen kronor mindre i månaden. pengar som gör stor skillnad. jag måste hämta ut tre olika sorters mediciner på apoteket den här månaden. det håller liksom inte. suck.

tack och godnatt. kärlek till er som tar er tid att kommentera. det värmer.

Kommentarer
Postat av: Micke

Du är en fin tjej.Kram

2011-10-17 @ 22:48:15
Postat av: Lo

Jobbigt med FK och allt. De är bra när det funkar men jag har hört mer än flera gånger att människor fått vänta på pengar. För mej löste det sej efter många om och men.. men det är aldrig kul eller bra att gå och inte veta.Ett sånt stressmoment liksom.

Håller med om att 2000 kr mer per månad är som natt och dag.



Hoppas du får sova gott jämte Sirikatten.

2011-10-17 @ 23:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0