kvällstankar i soffan.


jag drömmer mig bort till den där kojan vi pratar om. åh. så fint det vore om den fanns. mitt i fast långt utanför. en annan livskvalitét och bort från det som triggar. fint som snus.

men ikväll sitter jag i soffan. hemma i tryggheten. älskade siri ligger i sängen och sträcker på de långa fina benen. hon är lugn och trygg. fin och fantastisk. jag har knappt sovit något natten till idag. jag har stora problem med att somna och sova i en säng som inte är min egen. i ett hem där inte sirikatten finns. men inatt tänker jag sova gott och drömma färgglatt.

kanske drömma om den där kojan vi pratar om.

Kommentarer
Postat av: fia.

Kojan, kojan! Livet är inget utan drömmar! <3 Jag drömmer så långt att jag regelbundet följer priser på kojor i den stilen. ;)

2011-10-29 @ 08:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0