konsten att hålla kvar det som betyder.


och jag landar i att jag omger mig med vackra människor. jag rensar bort de som inte är värda min tid. och vilken fantastisk känsla det är. jag har trygga famnar att fly in i. kärlek.

jag svalde kvällsmedicinerna en aning sent. men jag tror inte att jag ska ha några större problem med att somna. jag känner mig helt slut i både kroppen och i tankarna. och i morgon blir det aktivitetsgruppen och så ska jag prata en stund med min arbetsterapeut angående socialträningsgruppen som jag också ska börja i. jag drömmer om förändring.

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

du förtjänar det bästa min vän <3

2011-11-01 @ 12:52:48
URL: http://emmautanh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0