kaos och kattbus.


det är mörkt och eländigt.

när jag kom hem från psykologen så hittade jag en förpackning med bomull i köket. och den skyldiga heter siri. hon har alltså petat loss den från kroken i badrummet och sen släpat iväg med den in i köket. någonting säger mig att hon trivs med att vara ensam hemma några timmar. och sen erbjöd jag henne några räkor från min räksallad. men icke. hon ville ha salladsdressingen istället. 

det är fint att vara hemma igen. natten har varit kaos. morgon var kaos. och psykologsamtalet kretsade nästan helt kring övergreppen och dess konsekvenser. orken är borta.

tur att jag har världens finaste katt. utan henne vore ingenting värt det.

Kommentarer
Postat av: Lo

Bomull är en kul leksak för dem. Flera av mina katter har gillat att leka med tamponger. :p



Så Siri bangade för räkor? Det var ovanligt.Men det är klart att dressingen är smarrig. Min svarta "best" gillar frysta räkor som jag tinar. Jag brukar berätta godnattsagor för henne om räkor. Då spinner hon väldigt. Det är bra för jag kan nämna räkan och hur den simmar utan att hon börjar tigga och vilja ha den på stört.



Hoppas solen visar sej för dej snart.Eller att du har det lugnt i det som är för dej nu.

Kram

2011-10-03 @ 15:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0