heltidsarbetet; livet.


jo. men självklart var det värt det att åka till psykologen. 

visserligen är det tungt och krävande. men jag tänker att det är viktigt att älta, repetera och kämpa. liksom aldrig ge sig. jag har sommaren 2010 som skräckexempel; alkoholdimmor, pulver, piller, iva och psyk. om och om och om igen. det var en nedåtgående spiral och jag tappade kontrollen och livslusten totalt. men jag vill tro att jag lärde mig något.

jag har accepterat att jag då och då inte vill fortsätta med livet. och det är okej.

Kommentarer
Postat av: Lo

Känner igen mej i det med heltidsarbetet som är livet och Iva. För mej var det många år sedan. Håller fortfarande på och återhämtar mej och leker att jag lever.



Det är fint när saker får vara det och som de är. Ibland känns det lättare då, att man får finnas.



kram om du vill

2011-10-10 @ 19:35:02
Postat av: ninja

väldigt starkt av dig att acceptera något sådant som är så svårt <3

2011-10-11 @ 08:32:38
URL: http://ingrodd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0