bow tie, ångest och mensvärk.


och så var disken diskad och kaffet ordnat.

jag är fasligt låg idag. visserligen började dagen bra och färgglad. nu är den mest bara dimmig och ljummen. men jag försöker att mantra "det blir vad en gör det till" högt för mig själv. och jag skulle ljuga om jag påstod att det fungerade. men kaffet som sagt. kaffe kan göra underverk.

jag har snöat in totalt på de olika colombianska varianterna av bow tie. den vuxna ponyn som jag fick av min fina vän therese är en bow tie. normalt ska hon (jag vet att det är helt sinnes att jag könar leksaker) vara blå med rosa man, svans och symboler. men hej och hå - i colombia hade de åtminstone lite fantasi och blandade färgerna hejvilt. sådant gillar vi. färger överhuvudtaget är guld.



dagen kommer fortsätta i ett långsamt tempo. de där hormontabletterna har varit så vänliga och gett mig både forsande mens och krampaktig mensvärk. och ja - jag gnäller. men jag har normalt sett bara mens några få gånger om året. så det är lika chockartat varje gång jag upplever den här skiten. men vad gör det om hundra år.

Kommentarer
Postat av: ninja

men men har du också bara mens då och då :O trodde typ att jag var den enda som hade det så förutom de som trixar för hårt med maten.

fick min mens när jag var tjugo och sedan dess kommer den bara då och då. ibland kan jag ha pms i flera månader, hela systemet djävlas med mig.

ätit öhh vad heter det.. kan det vara gestapuran för att kicka igång mensen men det fungerade bara en ggn.



vet du fler som nästan aldrig har mens utav att de mår dåligt?



kram

2011-10-20 @ 07:30:22
URL: http://ingrodd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0