att köpa:


det är dags att köpa en ny menskopp.

tidigare hade jag en divacup. men den här gången lutar det åt att köpa en femmecup, eftersom jag inte hittar någon svensk återförsäljare för divacup. och det finns ju så många olika menskoppar nuförtiden och jag har svårt bestämma mig. men jag tror att jag tar en femmecup. den verkar bra och inte alltför olik divacup - och divacupen trivdes jag med.


och ni som anser att menskopp är äckligt och annat trams. ni är trångsynta och obekväma. det handlar om att ta hand om kroppen och miljön. det är vårt ansvar. tänk efter en stund.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej gumman.



Jag har aldrig hört talas om en sådan förut och visste inte att det fanns.



Nu ska jag läsa vidare i din blogg.



Många Kramar

2011-10-21 @ 19:50:31
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: moster A

har faktiskt tankarna åt ditt håll. Hade faktiskt bara tygblöjor åt Marcus. Det gäller att våga vara annorlunda och det är vi ju både du och jag på många olika sätt kram

2011-10-22 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0