älskade katterna, filmkväll och han.


cyklade bort till mamma, pappa och katterna. där fick jag god mat och en hel del mysgos med kosmoskatten. han är stor som en vildkatt och lugn som en filbunke. hann med lite gos med mozartkatten och sallykatten också. det är svårt att låta bli liksom.

och så hämtade jag mina billiga filmer som mamma skickat efter från ginza. två skräckfilmer (you gotta love skräck) och sen kill bill (båda filmerna i ett fodral) och purpurfärgen (klassiker). så ikväll blir det filmkväll här hemma i lofthuset. 

i morgon psykologtid. jag försöker våga peppa mig själv att fortsätta där jag slutade i måndags. men det är tufft att rota i minnena och att återuppleva övergreppen om och om och om igen. det räcker med att han bor under mitt badkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0