tack. men nej tack.


rak i ryggen och stå för dina handlingar. icke. ingenting som finns i din värld.

jag finner ro och trygghet i att fixa kaffe i köket tillsammans med henne. prata och skratta. sen under en rökpaus få vädra ilskan och allt som pågår. du är bra fin anna och onsdag är inte långt bort. det här är början på en evighet. 

huvudvärken kom som en chock och nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe. allt som pågår sätter sina spår även fysiskt. jag skrattar emellanåt. ingen förvåning och absolut ingen tvekan.

Kommentarer
Postat av: Anna

JAg längtar också tills Onsdagen <3 Fina du! Jag är så glad att jag fann dig! Hoppas huvudvärken släpper. Skickar stora kramar till dig! KRAM

2011-11-04 @ 15:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0