tack för idag lördag.


och kokosdeon funkar förvånansvärt bra. inte så att jag är rädd för att lukta svett. absolut inte. men tydligen verkar det vara ett big no no nuförtiden. helt meningslöst.

och hjälp vad en död mobil kan ställa till det. vid klockan 19.00 är det någon som bankar på dörren och hetsringer på ringklockan. jag öppnar och utanför står moster och mamma. de har försökt nå mig nästan hela dagen och nu trodde de att jag "gjort något dumt". jag fick hålla om mamma länge innan hon slutade gråta. så hemskt. det fick mig att inse hur tungt det kan vara att bry sig om mig. så ångestfyllt och skamligt.

jag följde med hem till moster för lite lördagsmys i soffan och nu är jag hemma igen. kvälls-
medicinerna är svalda en timme för sent och pyjamasen är på. tack för idag och godnatt.

Kommentarer
Postat av: ninja

mammor <3

2011-11-13 @ 07:53:34
URL: http://ingrodd.blogspot.com/
Postat av: fia.

Kan inte annat än hålla med ninja- den där kommentaren sammanfattar väldigt precist det där starka, fina bandet man har med sin alldeles egna mama. *krama finjackien

2011-11-13 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0