puh.


nattens sömn är ett dåligt skämt. ryggen värker och huvudet är bortkopplat. men klockan 10.05 går tåget in till grannstaden och jag ser fram emot psykologtiden. trots att jag går på sparlåga. jag har bara fått i mig tre klunkar kaffe. jag är så fumlig och tappade förstås cigaretten i kaffet. plus att jag spillde ut kaffe över hela soffbordet. orka. men onsdag är inte långt borta. då blir det att träffa anna och dags för socialträningsgruppen igen.

i natt drömde jag att jag var tillbaka på nyköpings folkhögskola. jag läste konst igen och idéerna flödade. visserligen pratade jag skånska och hade en flickvän som bröt på danska.

nu; på med kläder och göra en ny kopp kaffe. jag ska nog överleva dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0