och klockan är 15.01.


i tankarna försöker jag sortera det som gör ont. packa ner i kartonger och ställa dem i den mörka vrån. ingenting kan låsas in för alltid. men en stund. några dagar. åtminstone idag.

alldeles strax börjar jag tvätta och det var liksom på tiden. kvällen tänker jag avsluta med en varm och lugnande dusch. i morgon psykologtid och jag suckar faktiskt. jag vet ingenting. ingen ordning på ondskan och allra helst vill jag ägna mig åt glömskan. men den är inte min vän längre. har väl egentligen aldrig varit heller. den spelar bara ett spel. typiskt elakt.

snus ut och snus in. jag kombinerar med en cigarett. tobakshysteri lugnar. så tragikomiskt.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Ja, annars dricker jag sällan, undviker alkohol helst.

Men nu när jag inte fått förnyat recept till mina vid behovs-mediciner har jag fått improvisera... =/

2011-11-21 @ 16:54:53
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Emma Andersson

jag hoppas allt är bra min vän. förlåt om jag inte skrivit eller kommenterat men har inte riktigt orkat med internet just nu. mår väldigt bra just idag! vet inte vad det är men är nog bara glad över något, men kan inte komma på vad. men styrkekramar till dig!

2011-11-21 @ 20:28:36
URL: http://emmautanh.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



Jag tycker du gör rätt med lådorna! Låt dem få stå där lite extra också. Det är svårt, men tänk på hur tunga de är att bära fram igen. Kanske om de får stå där länge nog så har de kanske blir lite lättare att ta fram sen.



Massa kramar och lycka till imorgon! ♥

2011-11-21 @ 23:48:59
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0